5. syyskuuta 2010

oli idea mutta se sit katos!

Otsikostakin voi jo päätellä, että mulla oli idea ja kuvat(!) uutta päivitystä varte mut se sit vähä niinku katos! Nyt jos suoraa puhutaa ni harmittaa!


Mutta, mitä mulle kuuluu?! No siis mulla oli pieniä ongelmia mun nilkan kanssa ja sit mä oon ollu nyt 2vk "liikuntakiellossa"(lääkäri: joo ja sitte tota nilkkaa ei rasiteta hyppimällä, loikkimalla saatikka juoksemalla poikien perässä...siis tarkoitin pallon perässä..) ja vielä olis viikko jälellä. MUTTA olin eilen vähän lenkillä... jalka kesti alla eikä jälkikipujakaan ole tullut ni aattelin et voisin alkaa oikeesti juoksee noita lenkkejä ja mennä torstaina koulun liikuntatunnille ja sit jos jalka on edelleen yhtenä kappaleena alla ni sit perjantaina mennä ja potkupalloreeneihin. Sunnuntaina olis peli mutta sinne en eksy!
Kuvaamisen osalta oon ollu kuvaamassa meijän pikkusten amisten kastajaispäivän! Huulipunat oli erittäin hienosti poskella ja varmasti tervetuliaismalja oikein maistuva! Ens viikon maanantaina oon menossa kuvaamaan niitten samaisten ykkösten starttipäivän! Katsotaan jos sit laitan jotain yhteistä kuvapakettia niistä sekoiluista myöhemmin ;)

Kuva otettu 2008 pikkuserkkuni rippijuhlista. Noi hiukset oli jotain niin ihanaa! -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti