12. tammikuuta 2011

Välimatka

Voiko ihmistä ikävöidä oikeesti niin paljo et alkaa itkee sen takia? Kyllä ilmeisesti voi, kyyneleitä ollaan siis eilen vuodatettu. Ilmeisesti siinä ihmisessä onkin sitten jotain niin ihanaa, että mulla on jo ihan hirvee ikävä sitä (siis onhan mulla!), vaikka joulukuun loppupuolella viimeks oon sen nähnny. Hämmennyin itekkii tosi paljo ku kyyneleet alko vaa koneella istuessa valumaa. En pysty sanoo sille toiselle et mul on ollu sitä aivan kamala ikävä, enkä kyl sit tiiä mikä siin on etten pysty sanomaa, osaisiko joku selittää?
Pelottavaa ajatella... ihmisen oon tuntennu elokuusta 2010 lähtien ja nyt jo vuodatan kyyneleitä sen takia. En ymmärrä itteeni! Ollaa kavereita eikä meijän välil kai mun tietääksee mitää muuta ookkaa (vaikka muitten mielestä meil jotaa oliskii?!).





Taidan olla oikeesti ihastunnu siihe!

1 kommentti:

  1. Voi. Tuttu tunne. Joidenkin ihmisten kanssa vain tulee toimeen niin hyvin, jotkut tyypit vaan kolahtaa. :) Kyl se siitä!

    VastaaPoista