7. helmikuuta 2012

Onko pakko olla paljon pakkasta ?

Kämpässämme tuntuu olevan erittäin kylmä ! Öisin ei meinaa selvitä pelkässä yöpaidassa vaan pakolliseen varustukseen tuntuu suoraan kuuluvan housut ja sukat ettei jäädy peiton alle. Onkohan meillä vain jotenkin kylmö vai olenkohan minäkin tottunut siihen, että asunnossani on lämmin ? En minä sitä toki sano, etteikö kylmä olisi ulkonakin. Viime viikonloppu meni T:n kanssa hänen vanhemmillaan ja siellä oli KYLMÄ. Torstaina kun saavuin asemalle ja T oli vastassa niin laiturilta autoon matkalla meinasin totaalisesti jäätyä :o Omalla tavallaan olin iloinen perjantai aamuna siinä 6 maissa kun T ilmoitti, että hän nousee nyt kun pitää ehtiä töihin. Hän palasikin töistä oletettua aikaisemmin, minä kun olin ajatellut nukuvani pitkään ja sitten tekeväni kouluhommat pois alta mutta ei ..

Tässä helmikuussa tuntuu olevan paljon erilaisia juhlia joita tarvitsisi olla juhlistamassa. Ensi viikonloppuna T tulee minun luokseni tänne, vietämme toivottavasti täysin rauhallista viikonloppua. Suunnitelmissamme on käydä hakemassa erinäisiä asioita vanhemmiltani ja sitten mennä käymään KooKoon viimeisessä runkosarjapelissä lauantai iltana (kuvamateriaalia mahdollisesti tulossa). 17-19.2 viikonloppuna olisi tarkoitus mennä toisen ystäväni 19v synttäreille ja pitää hauskaa. Siitä seuraavana viikonloppuna alkaakin jo onneksi hiihtoloma joka tulee niin tarpeeseen PLUS kyseisen viikonlopun perjantaina juhlitaan minun 19v synttäreitäni kaveriporukan kesken. Samaisena viikonloppuna, mahdollisesti lauantaina, olisi tarkoitus siirtää itseni ja osa tavaroistani T:n luokse loman ajaksi <3 Osan tavaroistahan tottakai laitan menemään T:n mukana jo edeltä, ettei minun tarvitse junassa kaikkea raahata mukanani :) Junassa kun tunnetusti joutuu harrastamaan 3 vaihtoa: Lahdessa, Riihimäellä ja Tampereella. Ihanaaa matkustaminen kylläkin on ! Menomatkat menee hujauksessa ja sitten kotimatkat menee itkiessä, kun on kamala ikävä. :(

Opinnäytetyöstäni olen jauhanut pitkin matkaa... vaiko olenko? Kertauksen vuoksi siis teen 5-7v lasten liikalihavuuden ehkäisystä kahden muun luokkakaverini kanssa. Ryhmämme mielestä olemme hyvässä vaiheessa, verrattaessa siihen että palautus on 17.2. Ohjaava opettajamme taas tasaisin väliajoin hakkuu työmme pystyyn, kuinka emme ole saaneet työtämme eteenpäin ja aikarajat tulevat kokoajan vastaan. Kyllä me tytöt tämän hoidamme asiallisesti loppuun huolella ! :) Laittelen teille tännekkin joskus pientä pätkä meidän opinnäytetyöstämme, jotta tekin saisitte selvyyttä siitä mitä olemme saaneet aikaan ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti