2. lokakuuta 2010

Muu elämä?

Tänään on lauantai. Viime sunnuntaina olin joukkueen mukana Keravalla. En itse päässyt silloin kentälle mutta nappailin sellaiset päälle 500 kuvaa pelistä.. Laittelen osan niistä tänne teidänkin nähtäville joskus.  

HUOMENNA minäkin pääsen VIIMEISTÄ KERTAA jalkapallokentälle rakkaan tiimin kans. Mun uran viimenen päivä on nimittäin huomenna.  Monille tää tulee varmaa suurena yllätyksenä, mutta mun kiinnostus pallon potkimista on yksinkertaisesti hiipunut. Ei suoraansanottuna kiinnosta enää! Mitä mä teen sitten nyt kun jalkapallo ei rajota enää mun elämää?!
-AmmattiLukio: Ensi vuonna ammattipuolella mulla alkaa erikoistuminen, eli siis viimeinen vuos ammattipuolella ja sit mie oon valmis lähihoitaja. Oon miettinny et erikoistun lapsii ja nuorii. Siitä sitten seuraavana vuonna mun pitäis jaksaa pakertaa vielä lukiossa viimeisten kurssien ja kirjotusten kanssa, että saisin sen hienon lakin mun päähän ja musta tulisi ylioppilas.
-Isoskoulutus: Tänä vuonna mun pitäis jaksaa vielä käydä jatkoisoskoulutus loppuun ja siinä samalla sit ku mulla tulee tätä ikääkii tarpeeks ni isosiskokoulutus. Kirkkokäyntejä, kaksia kokoontumisia, isosten päiviä, ensiapukurssi ...
-Autokoulu: Pitäis sinnekkin mennä. Helmikuussa ku mulla ne synttäritkin sattuu olemaan ni aattelin et viimeistää joulukuussa meen autokouluu. Tuhraantuuhan sielläkin sitä aikaa ihan kiitettävästi. Ja tunnetusti ku menevää sorttia oon ni auto olis ihan kiva kapistus.
-plus muu elämä: kaverit, tulevat harrastukset, blogin kirjottaminen, valokuvaus(keikkoja taas odotellessa), työt ja muuta tälläistä perusnuoren elämää (:


Mitä mieltä ootte mun päätöksestä et lopetan pallon potkimisen + mitä uusii vähemmän rahaa ja aikaa vievii harrastuksii voisinkaa alottaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti