13. lokakuuta 2010

Leirielämää ei sen enempää








Tässä muutamia kuvia meidän tutorleiriltä joka oli viime viikolla.. Itse olen ollut suurimman osan kuvista ottamassa. Mulle ainakii jäi taas hyviä muistoja leiriltä ja uskon että monet muutkin tykkäsivät varsinkin meidän Matista ja Mervistä... ;)


Mitä kuuluu Katjan elämään ilman jalkapalloa? Varsin hyvää, luulostani poiketen (siis että makaan ekat kaks viikkoo paikallani) olen liikkunut melkolailla paljon! Ollut muutaman kerran salilla ja uimassa.
 
Saan ens viikolla rustokorun!! Isi vihdoin ja viimein suostu siihen et mä saan ottaaa sen<3 VIIMEINKIN! Olen omasta mielestäni kyllä ansainnut sen ku oon niin suuresta asiasta ku harrastuksestani luopunu. Ekaks iskä oli vähä sillee et no saakos sulla muka hoitoalalla olla se mut sit vakuutin sille että saa olla niin se anto ottaa :D

Mitäs muuta!? Koulu suurimmilta osin on alkan kusee vähä jokasuunnalta.. töitä rästissä ja sillee, en taas ymmärrä mikä mun ongelmana on ku en oikeesti hoida asioita enää ajallaan. Pitäis vissii oikeesti ottaa itteää niskasta kiinni joskus. Onneks ensi viikko on syyslomaa, joka sekii toivottavasti menee töitten parissa! Sais sit siitäkii lisää käyttörahaa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti