25. helmikuuta 2011

The happy girl is the prettiest... ! :)

Viikossa kaikki asiat on muuttunnu totaalisesti! Otetaanpa ihan selvennyksen vuoksi kertaus kuluneen hiihtolomaviikon tapahtumista.. 
perjantai: wanhat 2011!
lauantai + sunnuntai: rentoo kotoon oleiluu.. ei mitää sen suurempaa mainittavaa
maanantai: vanhenin vuodella, eli oon nyt 18v! Käytii kans hoitelees asioita siihen mallii et saan otettuu itestäni enemmän vastuuta.. :) Kaikkein hassuimmalta tuntuu ku kaikki paperit pitää allekirjottaa nykysin ite eikä tarvii nykii äitii kokoajan et "hei äippä kirjotas nyt toho toi sun nimi alle...".
tiistai: olin rauhassa kotoon mut sit illalla selvis et pääsen Mikael Gabrielin keikalle NRJ-studiolle Helsinkiin tämän viikon keskiviikkona. Siitähää seuras sit muutama paniikkisoitto ja varmistus et hyvä kaveri suostuu viel lähtee mun kanssa, ku oltii jo alustavasti sovittu et lähetää jos saadaa liput!




keskiviikko: huonosti nukuttujen (kiitti jännitykselle) yöunien jälkeen lähdettin Helsinkiä kohti. Matka oli tarkotus kuunnella mun iPodin kautta musiikkii (mm.popittaa fiiliksen hakemiseks MG), mutta teknisten ongelmien ilmaannuttua se oli mahdotonta. Radio ei tietenkään toiminnu Kotka - Helsinki tiellä joten ei auttannu muuta ko ostaa ensimmäinen vastaantullut levy (iskelmää<3) ja soitattaa sitä sit motarilla puheen taustalla. Lähettiin sen verran paljo aikasemmin sinne et kerettii pyörähtää Itäkeskuksessakin pikaisesti, mut se olikii sit todellinen pikavisiitti! Sekoilin totaalisesti navikaattorin kanssa ja kuskilla oli naurussa pidättelemistä! Selvittii sit kumminkin onnelisesti sinne NRJ-studiolle (etuajassa jopa!) ja Mikaelin keikka oli jotain niin parasta! Kaverin ensimmäinen kommentti mulle nähdessään Mikaelin oli "onks toi sit se Gabriel? Onks se oikeesti noin PIENI?!?!" Sain varmastikkin vuoden parhaat naurut sen ansiosta! Paljon kivoja muistoja jäi siitä reissuta! Oltii vissii kaverin kanssa tultu kattoo Mikaelia pisimmän matkan päästä.. muu porukka taiskii olla aikalailla pääkaupunkiseudulta mut myö tultii Kotkasta asti! Takasinpäin popitettiinkin sit Helsingistä Kuninkaantien ABC:lle Mikael Gabrielin uusinta sinkkuu Rakastu Räppäriin :) Korvista se loppujen lopuks tuli ulos mutta paljo parempaa se oli ko se iskelmä jota kuunneltii menomatkalla!



 torstai: Sukulaiset tuli sit vihdoin ja viimein käymää kakkukahveille! Myös mun pikkuserkku (jota pelästyin ku se olikii mein oven takaan, en osannu odottaa et se tulee käymää..) eksy paikalle ja olin positiivisesti yllättynny sen vierailusta. Sain myös tietää et yks mun hyvä kaveri tulee lauantain käymää Kotkassa ja oon ihan sika onnellinen et se tulee!

perjantai (today): Vieraita varmistu lisää huomiselle! Päivän ehkä tärkein juttu oli et pääsin teoriakokeen läpi! Viime yön kattelin viel klo4 kelloo sillee "joo tää on erittäin mukavaa et valvon vieläkii enkä oo nukkunnu silmäystäkä..." Inssi mulla on sit toivottavast ens viikolla. Tänää tarvii viiä jo osa huomisista tavaroista pääkallopaikalle niit mun juhlii varte, koska huominen aamupäivä menee kaverin kakkukahveilla Heinolassa ja siit sit suoraa mennää mun juhlii juhlimaa! :)



TÄHÄ LOPPUUN VIEL tällänen mukava koulussa räpsästy kuva muutaman viikon takaa :) Odoteltiin opettajaa (joka ei ikinä saapunut..) ja minulla normaalista poiketen sattui olemaan kamera mukana koulussa ....

3 kommenttia:

  1. joo en tiiä tost sun happy girl are the prettiest, mut se taitaa mennä et happiest girls.
    Learn to write ennenku alat postailemaan, kiitos!

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentistasi paagelssit... onneksi kukaan ihminen ei ole täydellinen

    VastaaPoista