18. heinäkuuta 2010

Uus objektiivi?

Käväsin tässä eilen Kuva Salosella Pasaatissa kyselemässä ihan huvikseni paljo uus putki mun kullannuppuu maksais. Siellä oli tunnetusti monenlaisia putkia mun kullannupulle mut aattelin et ku mun tämänhetkinen ainokainen putki on EF-S 18-55mm (paketin mukana tullut) ni se mun uus putki vois olla EF-S 55-250mm :D Jotenkii tuntuu et tol mun nykysel putkel kuvat jää jotenkii vajaiks ku siint loppuu zoomi kesken. Toi putki jatkais pituuksii siit mihin toi toinen loppuu. *NAM* Hintaa Kuva Salosel tolle uudelle putkelle oli vissii joku 300e (299e?). Ei paha ollenkaa.

Palkka vissii 750e
miinus puhelin pyöreet 150e (jälel 600e)
miinus objektiivi pyöreet 300e (jälel 300e)
HOO! Mullehan jää viel käyttörahaakii!

2 kommenttia:

  1. Kannattaa vaihtaa tekstin tai pohjan väriä, sattuu silmiin toi sininen teksti punasella pohjalla, mä en ainakaan yksinkertasesti pysty lukemaan tätä :|

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentistasi :) onko nyt helpompi lukea?

    VastaaPoista