20. marraskuuta 2010

Aina luulin ettei jutut voi muuttua yhdessä yössä..

27112010
Deep Insight @Seukkarit
09122010
Antti Tuisku @Langinkosken kirkko
10122010
Hey Heather @Greippi

Tossa on noi keikat minne olen nyt siis menossa. Adventtileirin vetäjälle laitoin viime YÖNÄ viestiä, että juttu on nyt niin ettei nyt pysty eikä kykene tulemaan! Leiri olisi maksanut sen vaivaiset 25 epii, mutta leiriporukka ei osoittautunut mieleiseksi joten jätän tämän leirin nyt siis väliin.
Muutenkin rahatilanne pamahti mun silmille eilen. Autokoulu maksaa aivan tuhottomasti. Okei sen mä tiesinkii jo ennen tätä, mutta aloin olla kirjaimellisesti paniikissa ja huolissani mistä mä revin rahat sitäkin varten. Laskeskeltiin äipän kanssa eilen illalla et ku en tuhlaa enää melkein yhtään rahaa tililtäni niin saamme rahat riittämään niin, että saadaan mulle se autokortti. Joten kaikki noikin keikat on Kotkassa (matkustaminenkin yllätys yllätys maksaa) ja sitte ainoastaan Antin keikasta olen maksanut. Hey Heather ja Deep Insight ei maksa mitään! Ainoastaan maksan bussimatkoista.
No okei muutaman viikon sisällä ainoa mistä tulen maksamaan on matkustaminen Kouvolaan. Jos kaikki menee suunnitelmieni mukaan olen menossa katsomaan jääkiekkoa. Kyllä vain, minä vannoutunut exjalkapalloilija, olen menossa katsomaan jääkiekkoa. Menin sitten lupautumaan, että lähden kaverin kanssa kattoo keikkoo. Mitähän siitäkin tulee... En ymmärrä kiekosta yhtikäs mitään. Varmasti koen Liisa ihmemaassa - fiiliksiä monestikkin pelin aikana...

2 kommenttia:

  1. selatessani blogiasi yllättätyin miten kehut kameraasi, jos kyseeessä tosiaan on canon eos 1000D niin kehumista ei pitäisi edes olla. Tuohan on kaikista huonoin canon ! tosin sopiva aloittelijalle, mutta muuten.. jos itse omistaisin kyseisen kameran, en edes kehtaisi kertoa että omistan sellaisen.

    VastaaPoista
  2. Jokaisella on onneksi oikeus mielipiteeseensä.. tuo sattuu olemaan sinun mielipiteesi. on sitä huonompia canonejakin nähty joskus mutta ei tule juuri nyt mieleen. Minusta tuo on juuri paras kamera minulle..

    VastaaPoista