19. marraskuuta 2010

Ruokaa ja Pekka Laukkarista

 Teimme tässä eräs kaunis päivä äipän kanssa pizzaa :) oli muuten melkolailla hyvää! Mielestäni itsetehty pizza on paljon parempaa kuin niin sanottut valmispizzat. Niissä on aina joko liikaa täytettä tai pohjaa tai jonkin mausteen suhde kokonaisuuteen on väärä, mauste maistuu siis liikaa tai liian vähän.
Tonnikalaa!<3 ainoana meidän perheestä tungin sitä pitsan vasempaan reunaan. Äipän ensimmäinen kommentti oli "ja sit syöt sen kaiken kanssa". Olin sillee et no en mä ois tätä sulle antankaa. Tykkään siitä liikaa pizzassa!

 Olin tässä taas eräs kaunis sunnuntai ilta seurailemassa ku Pekka Laukkarinen tuli Kotkaan. Olin ehtinyt jo unohtaa miten hyvä fiilis Pekkiksen keikan jälkee! Hymyilin koko illan vaa...



 Ehtii Pekkis välillä istahtaakin. Kohtauksessa Pekkiksen kitara vanha kitara oli viritettävänä vireeseen. Pekkiksen vanha kitara soi melkolailla samalla tavalla kuin se uusi ja varastettu, mutta jotain puuttui. Omalla tavallan harmitti erittäin paljo ku Pekkis joutu soittamaan vanhalla kitarallaan.
SINÄ JOKA LAINASIT PEKKA LAUKKARISEN KITARAA PORVOOSSA, PALAUTA SE VÄLITTÖMÄSTI TAKAISIN OIKEALLE OMISTAJALLEEN!









Melkolailla paljon kuveja taas yhteen postaukseen. Olisin laittanut Pekkiksen musiikkiakin mutta sitä ei ole netissä sellaisessa muodossa että sitä pystyisi kaikki kuuntelemaan...
Oon ihan innoissani! Ensi viikonloppuna oon menossa Ristiniemeen adventtileirille! (eli siis lihomaan Ristariin lisää) Ohjelman mukaan odotettavissa on piparkakkutalon tekoa ja leirielämää. En malta odottaa! Myöskin pyöreän kolmen viikon kuluttua olen menossa Antti Tuiskun keikalle. kyllä luit aivan oikein, menen Antti Tuiskun keikalle.
Ystäväni ohenti tätä paksua takkupehkoani. Pitäisi varmastikkin laittaa tästäkin jonkinlaista kuvaa vaikka ei tämä muuta tehnyt kun keventynyt ja paljon! Leiriltä tulette toivonmukaan saamaan jonkinlaista kuvasaldoa jos muistan ottaa kameran kaiken muun tavaran lisäksi mukaan......

2 kommenttia:

  1. Kiitos kommentistas (; Sulla on myös hieno blogi ja kuvat on kiinnostavia, olispa ne vielä isompia ! (:

    VastaaPoista
  2. Sini: Kuvia saa klikkaamalla isommaksi ;) En viitsi yksinkertaisesti blogitekstien jumalauttoman pituuden vuoksi alkaa laittaa kuvejani isommalla... nyttekin tuntuu että kuvat tuovat aivan tuhottomasti pituutta liikaa minun makuuni :oo mitämieltä itse olet?

    VastaaPoista